sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Kasvava itseluottamus

Musta tuntuu päivä päivältä itsevarmemmalta. Syy tähän on yksinkertaisesti se, että oon tajunnut meikin ja hiusvärien olevan tarkoitettu joillekkin muille, kun mulle itselleni. Hymy tuntuu tulevan kasvoille aina, kun näen itseni luonnollisena. En välitä mitä muut ajattelevat, koska tärkeintähän on se mitä itse ajattelee. Muiden mielipiteistä siis viis. Ja vihdoinkin voin rehellisesti sanoa, että en ehkä olekkaan niin ruma kuin joskus ajattelin. Peitin kasvoni meikkiin ja luulin näyttäväni paremmalta. Ehkä peitin juurikin siksi, koska olin epävarma ja itseluottamukseni oli täysin nollissa. Nyt on kuitenkin menty huima askel eteenpäin ja kauan kadoksissa ollut itseluottamus on toivottavasti tullut jäädäkseen! :)

PS. Valittelut sekavasta tekstistä. Toivottavasti ymmärrätte kuitenkin pointtini! :)

2 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä niin totta että kauneus tulee sisältä :) Ja sä olet kyllä todella kaunis juuri noin. Itsekin olen usein ilman meikkiä, ja minulle se ei ole mikään tarkoitus että tänään olen meikittä. En vain ajattele asiaa sen suuremmin, joskus muistan joskus en. Joskus jaksan ja joskun en :) Minua harmittaa monien puolesta se ''en voi lähetä ulos tämän näköisenä! Ilman meikkiä ja kaikkea'' asenne. Onko se niin paha olla juuri sen näköinen kuin on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Itse olen ainakin oppinut arvostamaan ulkonäköäni aivan eri tavalla nyt reilun neljän kuukauden aikana. En tietenkään ole virheetön tai täydellinen, mutta voihan ihminen olla kaunis kaikkine virheineenkin. Pitää vain oppia hyväksymään ne. Olet kyllä erittäin oikeassa tuossa, että kauneus tulee sisältä! :)

      Poista